Brandfocus'a Sürdürülebilirlik Alanında Güçlü İki Yeni Marka
Saat: 13:16
Brandfocus, Türkiye’nin online ihale platformu Varmı Arttıran ve yenilenmiş teknoloji pazarının öncüsü Mobilfon’un iletişim ajansı oldu.
İletişim stratejileriyle sektörde fark yaratan Brandfocus, çevreye duyarlı teknoloji devi Mobilfon ve Türkiye'nin ilk online araç ihale platformu Varmı Arttıran’ın ajansı oldu. Sürdürülebilirlik alanında öne çıkan iki güçlü markanın odaklı iletişim çalışmaları artık Brandfocus’a emanet.
Öğrenen marka iletişimi yaklaşımı ile iş ortaklarının ihtiyaçlarına odaklanan Brandfocus, Türkiye’nin online ihale platformu Varmı Arttıran ve yenilenmiş teknoloji pazarının öncüsü Mobilfon’un iletişim ajansı oldu. Varmı Arttıran, ikinci el araç alım satım sektörüne getirdiği dijital canlı ihale modeliyle güvenilir ve şeffaf bir alışveriş ortamı sunarken; Mobilfon, çevre dostu ve bütçe dostu yenilenmiş cihazlar ile teknoloji pazarında fark yaratıyor. Brandfocus, her iki markaya da sürdürülebilirlik iletişimi, kurumsal iletişim ve lider iletişimi, gündem yönetimi, odaklı paydaş iletişimi ve kreatif proje yönetimi gibi geniş bir yelpazede stratejik iletişim hizmeti sunacak.
Türkiye’nin ilk online ihale platformu Varmı Arttıran, sektöre getirdiği özgün dijital yaklaşımıyla ikinci el araç alım satımında güvenli ve şeffaf bir deneyim sunuyor. 2013 yılında Escar Filo Kiralama desteğiyle kurulan platform, güçlü teknolojik altyapısı ve uzman ekspertiz raporları ile alıcı ve satıcılar arasında adil bir rekabet ortamı yaratıyor.
Mobilfon, çevre dostu teknoloji çözümleriyle kullanıcılarına güvenli ve sürdürülebilir bir alışveriş deneyimi sunuyor. Yenilenmiş cihazlara olan talebin arttığı günümüzde, Mobilfon, düşük enerji tüketimi ve çevreyi koruma anlayışı, yüksek veri güvenliği standartları ile cihazların güvenliğini ön planda tutuyor.
Brandfocus, tüketici elektroniği, finansal teknolojiler, eğitim, kozmetik, hizmet ve telekomünikasyon gibi farklı sektörlerdeki uzmanlığıyla ulusal ve global markalarına özgün iletişim çözümleri sunuyor. Geliştirdiği tescilli "Öğrenen Marka İletişimi" (Learning Brand Communication) yaklaşımı, markaların dinamik ihtiyaçlarına uyum sağlayarak bütünsel gelişimi ve dönüşümü destekliyor.
Brandfocus’un müşteri portföyünde; Akare Fuarcılık, Architecht, Bluepath Robotics, Escar, General Mobile, Gençpa, iRobot, Kayacan Holding, KYO Legal, Minbee, Ozan Elektronik Para, SushiCo, Uludağ Enerji, Uludağ Elektrik, UEDAŞ, Wilo gibi birçok farklı sektörde faaliyet gösteren ulusal ve global markalar yer almaktadır.