BYD'nin Yeni Modellerine İlgi 6.591 Adetlik Satış Getirdi
Saat: 13:06
BYD Türkiye’nin 15 Kasım’da gerçekleştirdiği yeni dönem lansmanı sonrasında, markanın elektrikli ve şarj edilebilir hibrit modellerine Türk tüketicileri yoğun ilgi gösterdi.
Lansmanda ilk kez pazara sunulan E segmentindeki amiral gemisi sedan modeli HAN, tam elektrikli dört çeker D sedan modeli SEAL AWD, elektrikli hatchback modeli DOLPHIN, tam elektrikli D-SUV SEAL U EV ve yeniden satışa sunulan şarj edilebilir hibrit D-SUV SEAL U DM-i ve tam elektrikli C-SUV ATTO 3 modelleriyle toplamda 6 araçtan oluşan güçlü bir ürün gamı tanıtıldı.
BYD Türkiye, bu ürün gamıyla 32 günlük kısa bir süre içinde toplam 6.591 adetlik etkileyici bir satış performansı yakaladı.
“Lansman sonrasında 6.591 araç satışı, markamıza duyulan güvenin pazarda karşılık bulduğunun göstergesi”
BYD modellerine Türk tüketicilerin gösterdiği ilgiden büyük mutluluk duyduklarını belirten BYD Türkiye’nin Genel Müdürü İsmail Ergun, “15 Kasım’da gerçekleştirdiğimiz lansmanımızın ardından, sadece otuz iki günde 6.591 adet otomobili müşterilerimizle buluşturarak yılı güçlü bir şekilde kapattık. Lansman sonrasında 6.591 adetlik satış performansı, markamıza duyulan güvenin pazarda karşılık bulduğunun göstergesidir. Bu süreçte tüm modellerimizin tasarımı, zengin donanım özellikleri, yüksek teknolojisi ve kalitesi müşterilerimiz tarafından büyük beğeni toplarken, modellerimizin fiyat seviyeleri de çok cazip bulundu. BYD SEAL U DM-i modelimizin, 2024 yılındaki toplam 4.525 adetlik satış performansı ile, Türkiye şarj edilebilir hibrit pazarında BYD’yi liderlik konumuna taşıdığını tahmin ediyorum. Ayrıca, BYD’nin yeni enerjili araç (NEV – New Energy Vehicle) konusundaki uzmanlığını, Aralık ayı NEV satış sıralamasındaki güçlü konumuyla göreceğimize inanıyorum. Önümüzdeki dönemde hem ürün yelpazemizi genişletmeyi hem de daha fazla müşteriye ulaşmayı hedefliyoruz. Türk tüketicisinin markamıza gösterdiği yoğun ilgi, bu alandaki talebi net bir şekilde ortaya koyuyor. Stratejimiz, Türkiye'nin genç ve dinamik nüfusunun değişen mobilite ihtiyaçlarına en iyi şekilde yanıt vermeyi amaçlıyor. Bundan sonraki süreçte de yenilikçi ürünlerimiz ve müşteri odaklı yaklaşımımızla Türkiye otomotiv pazarına değer katmayı sürdüreceğiz. BYD modellerine gösterilen ilgiden dolayı tüm müşterilerimize teşekkür ederiz” dedi.
Büyük ilgi: BYD’nin tüm iletişim kanallarında yoğun trafik yaşandı
BYD Türkiye’nin geniş ürün yelpazesi ve ‘ulaşılabilir premium’ konsepti, lansman döneminde büyük bir ilgiyle karşılandı. Bu yoğun ilgi, BYD Türkiye’nin sosyal medya hesaplarından web sitesine, çağrı merkezinden showroomlarına kadar tüm iletişim kanallarında yoğun bir trafik oluşturdu. Lansman sonrası satışa sunulan modellere 30 binin üzerinde talep gelirken, BYD showroomları Kasım ve Aralık aylarında yoğun ziyaretçi trafiğiyle hareketli günler yaşadı. Lansman sonrası da yoğun ilgi görmeye devam eden Marka, bekleyen müşterilerine teslimatlarını en hızlı şekilde yapmak için tüm hızıyla çalışmaya devam ediyor.
2025’te de yenilikler hız kesmeyecek
2025 yılına güçlü bir başlangıç yapmayı hedefleyen BYD Türkiye, üçüncü çeyrekte sportif SUV modeli SEALION 7’yi pazara sunmaya hazırlanıyor. Türkiye’nin genç ve dinamik nüfusunun hızla artan elektrikli araç talebine yanıt veren BYD, çevre dostu ve yenilikçi teknolojileriyle otomotiv sektöründe fark yaratmaya devam ediyor.
Blade Batarya teknolojisi ve akıllı sürüş sistemleriyle donatılmış BYD modelleri, sürdürülebilir mobilite çözümleriyle dikkat çekiyor. “Dünyanın Yarını Bugün Türkiye’de” mottosuyla geleceğin mobilite anlayışını şekillendiren BYD Türkiye, yalnızca yenilikçi teknolojileriyle donatılmış otomobillerini değil, aynı zamanda ileri teknolojiye dayalı sürdürülebilir çözümlerini de Türk tüketicilerine sunmaya devam edecek.
BYD Hakkında:
Çok uluslu bir teknoloji şirketi olan BYD, daha iyi bir yaşam için teknolojik inovasyonlarıyla öne çıkıyor. 1995 yılında şarj edilebilir batarya üreticisi olarak kurulan BYD, şu anda Çin, ABD, Kanada, Japonya, Brezilya, Macaristan ve Hindistan'da 30'dan fazla endüstriyel parkıyla otomobil, raylı ulaşım, yeni enerji ve elektroniği kapsayan çok çeşitli iş alanlarında faaliyet gösteriyor. BYD, enerji üretimi ve depolamadan uygulamalarına kadar, fosil yakıtlara olan küresel bağımlılığı azaltan sıfır emisyonlu enerji çözümleri sağlamaya kendini adamıştır. Yeni enerji araç ayak izi şu anda 6 kıtayı, 88’den fazla ülke/bölgeyi ve 400'den fazla şehri kapsamaktadır. Hong Kong ve Shenzhen Borsalarında işlem gören şirket, daha yeşil bir dünya için yenilikler sunan bir Fortune Global 500 kuruluşu olarak bilinmektedir.
BYD Auto Hakkında:
2003 yılında kurulan BYD Auto, daha iyi bir yaşam için teknolojik yeniliklerden yararlanmaya kendini adamış, çok uluslu bir yüksek teknoloji şirketi olan BYD'nin otomotiv iştirakidir. Küresel ulaşım sektörünün çevreci dönüşümünü hızlandırmayı hedefleyen BYD Auto, tamamen elektrikli ve plug-in hibrit araçlar geliştirmeye odaklanmaktadır. Şirket, bataryalar, elektrik motorları ve elektronik kontrol üniteleri gibi yeni enerji araçlarının tüm endüstriyel zincirinin temel teknolojilerinde uzmanlaşmıştır. Son yıllarda, Blade Batarya, DM-i Süper Hibrit Teknolojisi, e Platform 3.0, CTB Teknolojisi, e⁴ Platform, BYD DiSus Akıllı Gövde Kontrol Sistemi ve DMO süper hibrit sistemi gibi önemli teknolojik ilerlemelere imza atmıştır. Şirket, elektrikli araç dönüşümünde fosil yakıtlı araç üretimini durduran dünyanın ilk otomobil üreticisi olup, Çin'de 11 yıl üst üste yeni enerji binek araç satışlarında lider konumda yer almıştır.