ERİŞ GIDA GASTRONOMİ TURİZMİ DERNEĞİ VE TYGD HEYETİNİ AĞIRLADI
Saat: 13:52
![ERİŞ GIDA GASTRONOMİ TURİZMİ DERNEĞİ VE TYGD HEYETİNİ AĞIRLADI](https://img.a24.com.tr/hbrResim/ERIS-GIDA-GASTRONOMI-TURIZMI-DERNEGI-VE-TYGD-HEYETINI-AGIRLADI-1200.jpg)
Gastronomi Turizmi Derneği, Ar-ge ve Ür-ge çalışmalarıyla gıda piyasasının dikkatini çeken Eriş Gıda’nın konuğu oldu.
Aynı zamanda Gastronomi Turizmi Derneği üyesi olan firma, dernek yönetim kurulu üyelerini büyük bir misafirperverlik ve başarılı, genç bir ekip desteği ile ağırladı.
“Çocuklarımızın yiyemeyeceği hiçbir ürünü üretmedik. Üretmeyeceğiz”
Çorlu’da bulunan fabrika merkezine yapılan ziyarette Eriş Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Abdullah Eriş, ülkemizde en hızlı büyüyen gıda kategorilerinden biri olan ve adını dünyaya duyuran Türkiye’nin ilk yerli noodle markası Nudo’nun hikayesini katılımcılarla paylaşırken, Eriş lezzetini farklı coğrafyalara da tanıtmak adına yürüttükleri çalışmalarda kararlı olduklarının altını çizdi. “Çocuklarımızın yiyemeyeceği hiçbir ürünü üretmeyeceğiz” mantığı ile yola çıktıklarını vurgularken, “hamurumuzda bilim var, inivasyon var “ diyerek Türkiye’nin ilk ve tek noodle Ar-ge merkezi ile doktora, lisans ve yüksek lisans eğitimine sahip her biri birbirinden başarılı 22 kişilik, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığınca onaylanan ilk ve tek Ar-ge merkezinin Eriş’e ait olduğunu hatırlattı.
Basın temsilcilerinin de yer aldığı ziyarette, davetlilere her biri sağlıklı, katıksız ve fonksiyonel olarak sunulan noodle ürünleri ikram edildi. Koruyucu, tatlandırıcı, renklendirici ve MSG gibi lezzet artırıcılar içermeyen, vitamin destekli, probiyotikli, noodlelar davetliler tarafından beğeni topladı.
“Kendi sofralarımıza girmeyen hiçbir ürünü tüketiciye de sunmuyoruz. Hedefimiz bu pazarın lideri olmak”
Ziyaret esnasında katılımcılara seslenen Eriş Gıda Kurumsal İletişim ve Pazarlama Direktörü Ömer Temel, hedeflerinin “Pazar lideri” pozisyonuna yükselmek olduğunu ifade etti. Gıda sektöründe çalışmanın bir vicdan işi olduğunu vurgulayan Ömer Temel, tüm çalışanlarıyla kendi sofralarına girmeyen hiçbir ürünü tüketiciye de sunmamak prensibiyle yol almaya kararlı olduklarını söyledi.
"Doğal maden suyu kullanarak yüksek kaliteli bir noodle üretiyoruz. Tüm derdimiz; doğaya, çevreye ve geleceğimize sahip çıkmak”
Eriş Gıda Arge ve Kalite Direktörü Hakan Başdoğan, “toplumsal sağlığı tehdit eden unsurlar yasal olsa dahi Eriş Gıda olarak kullanmayı reddettik . Başarımızın sırrında bu prensip yatıyor. Tüm derdimiz çevreye, doğaya ve geleceğimize sahip çıkabilmek şeklinde konuştu. Doğal maden suyunu kullanarak kalitesi yüksek bir noodle ürettiklerini hatırlatan Başdoğan,”sürdürülebilir gıda inovasyon ödülünü almış bir firma olarak hedeflerini her geçen gün büyüttüklerini belirtti.
Konukseverliklerinden dolayı Dr. Abdullah Eriş’e teşekkürlerini sunan Gastronomi Turizmi Derneği ve Türkiye Turizm Yazarları ve Gazetecileri Derneği Başkanı Gürkan Boztepe, 23 ülkeye yapılan noodle ihracatının altına adını büyük harflerle yazdıran Eriş Gıda’nın büyüme grafiğine dikkat çekerek, Türkiye’nin adını dünyaya duyuran firmanın sağlık, hijyen ve kaliteden asla ödün vermeden ve bilimsel çalışmalara büyük imzalar atarak ilerliyor oluşunu gururla izlediklerini belirterek, Dr. Abdullah Erişe’e misafirperverliklerinden dolayı bir teşekkür plaketi sundu.
Bugün pek çok TÜBİTAK Projesinin de yürütücüleri arasında yeralan Eriş Gıda, Yıldız Teknik Üniversitesi destekli AR-GE merkezi ile tamamen katkısız, el değmeden, yüksek hijyenik standartlarda sadece doğal ürünler kullanarak NUDO ve DUDO adlı Türk markalarını dünya piyasasına sundu. Markanın hedefi pazarın lideri olmak..