İŞBİR YATAK, ‘'DIAMOND” ÖDÜLÜ'NÜN SAHİBİ OLDU!
Saat: 18:08

İşbir Yatak, yatak sektöründe “Müşteri Deneyimini En İyi Yaşatan Marka” kategorisinde birinci olarak, Diamond ödülünün sahibi oldu.
Yatak ve uyku sağlığı alanında geliştirdiği yüksek teknolojili ürünleriyle güçlü bir duruş sergileyen İşbir Yatak; çevreci ürünleri, kaliteli üretimi, yenilikçi tasarımları ve satış sonrası üstün hizmetiyle müşteri memnuniyeti ve deneyimini maksimuma çıkarmaya devam ediyor. Şikayetvar tarafından düzenlenen A.C.E Awards Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’yle müşteri memnuniyetindeki başarısını bir kez daha tescilleyen marka, “Müşteri Deneyimini En İyi Yaşatan Marka” kategorisinde birinci olarak Diamond ödülünün sahibi oldu. Türkiye’nin ilk ve tek müşteri memnuniyetini ölçen yarışması A.C.E Awards’ta yatak sektöründe dördüncü kez birinci olan İşbir Yatak, aldığı ödül ile bu yıl da başarısını taçlandırdı.
Bu yıl sekizincisi düzenlenen ve yıl boyunca gerçekleştirilen 1 milyon 500 bini aşkın müşteri memnuniyet anketi baz alınarak hesaplanan Müşteri Deneyim Endeksi’ne göre belirlenen A.C.E Awards Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nin kazananları belli oldu. Bu yıl 59 farklı sektörden müşteri deneyimini en iyi şekilde yöneten ulusal ve uluslararası 100 markaya ödül verilirken, her kategoriden Diamond, Gold ve Silver olmak üzere 3'er ödül sahibini buldu.
İşbir Yatak dördüncü kez birincilik ödülünün sahibi oldu
Markaları geleceğe taşıyan ve tercih edilebilirliğine katkı sunan en önemli faktörlerden birinin müşteri memnuniyeti olduğuna dikkat çeken İşbir Yatak ve Ergo Yatak Genel Müdür Yardımcısı Halil Özkan, “Dördüncü kez aldığımız A.C.E Awards birincilik ödülüyle müşterilerimize olan sorumluluğumuzu en iyi şekilde yerine getirdiğimizi bir kez daha tescilledik. Koşulsuz müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemin bir yansıması olarak başarımızı taçlandırdığımız için gururluyuz. Aldığımız ödüllerin yarattığı yüksek motivasyonun yeni başarılara yol açacağına da eminiz. İşbir Yatak olarak müşterilerimizin talep ve beklentilerini iyi analiz edip bizimle paylaştıkları geribildirimleri yakından takip ediyoruz ve müşterilerimize en mükemmel müşteri deneyimini yaşatmak için çalışıyoruz. Markamızı en iyi şekilde temsil etmek ve müşteri memnuniyetini sağlamak için canla başla çalışan ve yoğun emek harcayarak müşteri sadakatini pekiştiren Satış Sonrası Hizmetler ekibimiz ve Müşteri İlişkileri birimimiz başta olmak üzere iletişim kanallarında aktif rol üstlenen tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ederiz. Bundan sonraki çalışmalarımızı da aynı hassasiyetle sürdürmeye devam edeceğiz.” dedi.