Mplus Türkiye'den Ankara'ya yeni teknoloji üssü
Saat: 14:05
Türkiye’nin müşteri deneyimi yönetimi ve dış kaynak çözümleri sağlayıcısı Mplus Türkiye, Ankara’daki yeni lokasyonu ile bölgesel kalkınmaya destek olurken teknolojik altyapısını bir adım ileri taşıyor
Marka bu stratejik hamleyle, gelişmiş teknoloji ve otomasyon çözümlerini yeni lokasyonlarına taşıyarak müşteri memnuniyetinde ve operasyonel kalitede çıtayı daha da yükseltmeyi hedefliyor.
Güçlü altyapısı, kesintisiz hizmet sunan sistemleri ve güvenilir çözümleri ile sektöre yeni açılımlar getiren Mplus Türkiye, Ankara’daki yeni lokasyonu ile müşterilerine her zamankinden daha hızlı, güvenilir ve kaliteli hizmet vermeyi hedefliyor. Yeni lokasyon, güçlü internet altyapısıyla hizmetlerin kesintisiz devam etmesini sağlayacak. En gelişmiş güvenlik önlemleri ve yönetim sistemleriyle donatılan bu yeni merkez, operasyonel verimliliği artırırken müşteri memnuniyetini de zirveye taşıyacak.
Kesintisiz ve daha hızlı hizmet
Ankara’daki yeni lokasyonda Mplus Türkiye’nin yenilikçi ve güvenilir çözümleriyle daha hızlı ve kesintisiz hizmet sunmayı hedeflediklerini kaydeden Mplus Türkiye Bilgi Teknolojileri & Operasyon Destekten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı ve CTO’su Erçin Öztuncel, “Bu merkez, ileri düzey altyapı ve güvenlik sistemleriyle hem hizmet kalitemizi hem de operasyonel verimliliğimizi artıracak” dedi. Erçin Öztuncel, yeni lokasyonun teknolojik üstünlüklerine ilişkin şunları söyledi: “Yeni lokasyonumuz TIER III standartlarında süreklilik sunan Felaket Kurtarma Merkezi (DRC) altyapısına, güçlü internet servis sağlayıcı entegrasyonuna ve sürekli veri koruma (CDP) sistemine sahip. Bu yapı sayesinde, felaket senaryolarını test ederken üretim ortamına dokunmadan, izleme ve raporlama süreçlerini anında gerçekleştirebiliyoruz. Tüm bu özellikler, müşterilerimize güvenilir ve sorunsuz bir deneyim sunmamıza katkı sağlıyor.”
Mplus Türkiye, olası riskler karşısında iş sürekliliğini sağlamak ve sistemlerini her zaman hazır tutmak için özel çözümleri de yeni lokasyonu aracılığıyla müşterileri ile tanıştıracak. Böylece müşterilerine her koşulda güvenli ve kesintisiz hizmet sunarak, farklılaşan ihtiyaçlara hızlı yanıt verebilecek.
“Müşterilerimize uçtan uca eşsiz bir deneyim sunuyoruz”
İnsan kaynağı yatırımlarını Ar-Ge ve teknolojik yeniliklerle ileri seviyelere ulaştırdıklarını vurgulayan Mplus Türkiye Satış & Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ogan Atasagun, “Ankara’daki yatırımlarımız bölgesel kalkınmayı destekleme hedefimizin bir parçasını oluştururken, teknolojik üstünlüklerimizi de bir adım ileri taşıyor. Yeni ofisimizle müşterilerimize uçtan uca eşsiz bir deneyim sunuyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına en hızlı ve en etkin çözümleri sunmak için altyapımızı en ileri teknolojilerle donattık. Bu sayede sadece hizmet kalitesinde değil, hız ve güvenilirlikte de fark yaratıyoruz. Her gün daha iyisi için çalışıyor, başarı hikayelerimizi de nitelikli insan kaynağımızla birlikte yazıyoruz” ifadelerinde bulundu.
Teknoloji destekli hizmetlerde yenilikçi çözümler
Mplus Türkiye, müşteri memnuniyetini her şeyin üzerinde tutan yaklaşımıyla sadece Türkiye’de değil, Avrupa pazarında da büyümeye devam ediyor. Ankara’daki yeni merkez, bu yolculuğun en önemli adımlarından biri olacak. Yeni lokasyonuna müşteri deneyimini zenginleştiren ve çağrı merkezi hizmetlerinde verimliliği artıran Smart Agent, Allspace, Totti ve Buzzeasy gibi ileri teknoloji çözümlerini entegre eden şirket, Ankara’da yüzlerce kişiye istihdam sağlayarak bölgenin ekonomik kalkınmasına da katkı sunacak.
Mplus Türkiye Hakkında:
Türkiye’nin en büyük bağımsız dış kaynak sağlayıcılarından biri olan Mplus Türkiye, ilk olarak 2000 yılında CMC Türkiye adıyla İstanbul’da kuruldu. Ocak 2020’de, Avrupa’nın en hızlı büyüyen BPO, Teknoloji ve Danışmanlık şirketler grubu Mplus’ın en büyük üyesi olarak faaliyet göstermeye başladı. Günden güne büyüyen BPO alanının BPTO dönüşümüne öncülük eden Mplus Türkiye, farklı sektörlerden global iş ortaklarını; kendi geliştirdiği yenilikçi entegre çözümlerinin yanı sıra başarılı iş dönüşümlerini sağlayacak bütünsel danışmanlık hizmetleri ile 360° çok kanallı iletişim ve insan odaklı müşteri deneyimi sunma hedeflerine ulaştırıyor. Türkiye ve Avrupa’daki 62 lokasyonda, 58’in üzerinde ülkeden 300’den fazla kuruma yaklaşık 15.000 çalışanı ile 32 dilde hizmet veren Mplus Group’un Türkiye kadrosunda 8.000’in üzerinde kişi görev alırken, 100’ün üzerinde projede, 10’dan fazla dilde müşteri deneyimi ve müşteri iletişimi desteği sunuluyor.