A24.com.tr » ekonomi » Pazarlama deneyimi girişimlerle buluşuyor

Pazarlama deneyimi girişimlerle buluşuyor

Pazarlama deneyimi girişimlerle buluşuyor

Pazarlama Koçluğu projesi “karşılıklı öğrenme” fırsatı da sunacak.

Türkiye’de teknoloji girişimciliğini geliştirmek, yaymak ve globalleştirmek adına çalışmalar yürüten İTÜ ARI Teknokent, İTÜ Çekirdek Growth Programı kapsamında 2016 yılından bu yana toplam 270 girişime ve 533 girişimciye benzersiz olanaklar sunup 181 milyon dolardan fazla yatırım almalarını sağladı.

İTÜ ARI Teknokent, İTÜ Çekirdek Growth Programı girişimcileri için bu yıl Marketing Türkiye iş birliğiyle bir ilke imza atarak “Pazarlama Koçluğu” projesini duyurdu. Proje kapsamında alanında öncü 28 Pazarlama Yöneticisi (CMO), İTÜ Çekirdek Growth Programı’ndaki 34 girişime bir yıl boyunca pazarlama alanında birebir koçluk yapacak.

Türkiye'nin girişimcilik ve inovasyon üssü İTÜ ARI Teknokent, kuluçka merkezi İTÜ Çekirdek’in Growth Programı kapsamında girişimcilerine yıl boyunca üründen başarıya gitme yolculuklarında hızlandırma desteği sunarken, yeni projelere de imza atmayı sürdürüyor. Bu kapsamda toplamda 700 yıllık deneyime sahip C Level Club topluluğunun üyelerinden alanında öncü 28 Pazarlama Yöneticisi (CMO), bir yıl boyunca pazarlama alanında 34 İTÜ Çekirdek Growth girişimcisine birebir koçluk yapacak.

Pazarlama Koçluğu projesi “karşılıklı öğrenme” fırsatı da sunacak

2016 yılından bu yana 270 girişime ve 533 girişimciye destek sağlayan İTÜ Çekirdek Growth Programı’nın çıktılarına değinen İTÜ ARI Teknokent Genel Müdürü Prof. Dr. Attila Dikbaş, şunları söyledi: “Her yıl, en iyi girişimlerin yer aldığı Big Bang Startup Challenge sahnesinde açıklanarak Growth Programı’na katılmaya hak kazanan girişimlerimiz, bir yıl boyunca birebir koçluk ve mentorluk desteği alıyor. Bugüne kadar bu girişimlerin toplam yatırım miktarı 181 milyon doları aşarken, toplam değerlemeleri ise 23 milyar TL’yi geçti. Bu başarıyı daha da ileri taşımak için programımızı sürekli geliştiriyor ve yeni projeler hayata geçiriyoruz. Bu kapsamda, teknoloji alanında çözüm üreten girişimlerimizin pazarlama süreçlerine değer katmak amacıyla Marketing Türkiye ile güçlü bir iş birliği gerçekleştirdik. Farklı sektörlerden 28 deneyimli pazarlama yöneticisi, 34 girişimimize yıl boyunca birebir koçluk yaparak onların pazarlama yetkinliklerini güçlendirecek. Pazarlama Koçluğu projesi yalnızca bir eğitim süreci değil, aynı zamanda karşılıklı bir öğrenme yolculuğu. Girişimcilerimiz, alanında öncü pazarlama liderlerinden ilham alırken, aynı zamanda inovasyon bakış açılarını ve yenilikçi fikirlerini koçlarıyla paylaşarak değerli etkileşimler yaratacaklar. İTÜ ARI Teknokent’in girişimcilik ekosisteminin yeni projelerle daha da güçlenmesinden büyük mutluluk duyuyorum.”

“Girişimlerin unicorn olmasının önündeki tek engel ürünlerin ihtiyaç sahiplerine ulaştırılması”

İş birliğiyle ilgili sürecin nasıl ilerleyeceğine değinen Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen: “Ülkemizde genel kanı ürün ve üretim fikrinin paha biçilmez olduğudur. Oysa ki en parlak iş fikirleri kendi sürdürülebilirliğini sağlamak üzere talep yaratmaya muhtaçtır. Bu talebin yanıtı pazarlamadan gelir. Uzun yıllar ürünü odağa alan üretim, arzın fazla talebin azaldığı dönemlerde insanı ve beklentilerini öne çıkardı. Bugün ise pazarlamanın “sürükleyici” etkisini konuşuyoruz. İTÜ Çekirdek Growth Programı’nda yer alan girişimlerin unicorn olmasının önündeki tek engel ürünlerin ihtiyaç sahiplerine ulaştırılması. Marketing Türkiye 13 yıldan bu yana mesleki bir platform olarak konumladığı C Level Club topluluğunun üyesi olan pazarlama liderlerinin yetkinlikleriyle, ülkemizde başarılarıyla anılacak teknoloji girişimleri ile yol yürümekten onur duyuyor. Bu projede yer alan Club üyelerimize teşekkür ediyorum.”

“Pazarlama Koçluğu” Projesi Koç-Girişim Eşleşmeleri Şu Şekilde Gerçekleşti:

Pazarlama Koçu                                        İTÜ Çekirdek Growth Girişimi
Arda Kılıç, Unilever                                         Aylara Güç Çözümleri, Exar
Aslı Eren Şengezer, Sagra Grup                       Waste Log
Cemil Hayri Durgun, Ex-Peyman                      Fanera
Emre Kurtoğlu, Teknosa                                  BBA Vtol, Remora
Esra Arslanbaş Kaynak, Otokoç                        Fire-Stopper
Feray Karaman, Casper Türkiye                       Digiforming
Gamze Numanoğlu, Aktif Bank                        Bluearf
Gökçe Kunt, Flo Grup                                     Omica
Gökçen Akyol Yamaner, Flormar                      Tailorcast
Gülnur Uluğ, Muratbey Gıda                            Meetgate
Gülsün Mersin, CMO                                       Pomeco
İlkay Keleş, White Panda                                 MIOTE
İlknur Aksoy Şen, Tchibo Türkiye                     Genoride
M.Naz Atmaca Özdurak, Blu TV, WB                 Infotainment Studio, Sensed AI                                             Murat Nur Çolakoğlu, L'Oréal Türkiye               Pushouse
Nazım Erdoğan, Sahibinden.com                     Connected Wise, Bitloops
Oğuzhan Aslan, Sisal Şans                              Rownd Presicion
Osman Badur, Vestel                                      SmartIR
Özlem Zülal, Bupa Türkiye                              Viseur AI
Pınar Togay, Beymen Club                               Omnitive
Selda Sakaroğlu Solak, Jumbo Türkiye             Corpowid
Selvi Talipoğlu, Hopi                                       Nativia Teknoloji
Sezin Mızraklı Avalin, CMO                              Deepwise Teknoloji, Remote Tech Work
Şirin Işık, HUMM Organic                                Elaves, Sorbil
Tolga Unvan, MediaMarkt Türkiye                    Boly
Tuğba Şen Demirci, Mado                               GlanceAI
Zeynep Ege Dura, Edenred Türkiye                  Nodify Bilişim
Zümrüt Tamer, CMO                                       Optimimax

YORUMLAR
  Ünlü isimler hangi bölümlerden mezun oldu?
Ünlü isimler hangi bölümlerden mezun oldu?