POZİTİF PR, Uluslararası Butik PR Ajansları Ağı'na dahil oldu
Saat: 13:02
Pozitif PR; A.B.D. merkezli ve 15 ülkede 40’tan fazla butik PR ajansının üye olduğu PRBI (PR Boutiques International) ağına Türkiye’den katılan ilk ve tek ajans oldu. 27 Mayıs 2021 tarihinde gerçekleşen bu katılım ile PRBI’ın hizmet verdiği ülke sayısı 16’ya yükseldi.
Her müşteriye özel bir ilgi ile çevik, esnek ve proaktif yaklaşan kurucu liderliğindeki butik PR ajanslarının uluslararası bağımsız birleşiminden oluşan PRBI, Yeni Zelanda’dan İngiltere’ye Kanada’dan Güney Kore’ye kadar beş kıtada hizmet veriyor. Ağda bulunan tüm PR ajansları, kendi ülkeleri adına diğer ajanslara hizmet verebiliyor. Böylece bir PR ajansı, müşterilerine yalnızca kendi ülkesi için değil, PRBI ağında bulunan 15 ülke adına da hizmet verme imkanı sunuyor.
5 kıtada, yaklaşık 16 ülkede PR hizmeti
Pozitif PR’ın kurucusu Serap Durak; “Pozitif PR’ın, 2007 yılından bu yana sürdürdüğü butik iletişim danışmanlığı anlayışıyla aynı hedeflere sahip bir ağa katılmaktan, bu ağ içinde ülkemizi temsil etmekten dolayı çok mutlu ve gururluyuz. Bugünden itibaren PRBI ağında bulunan tüm ajansların deneyimlerine ulaşma, uluslararası halkla ilişkiler ve iletişim danışmanlığı alanındaki gelişmeleri daha yakında takip etme, ağ içindeki birikimin aktarıldığı eğitimlere katılma gibi avantajların yanı sıra, ulusal ve uluslararası müşterilerimize dünya standartlarında hizmet verme kalitemizi de artırmış olacağız. Yurt dışı pazarları hedefleyen müşterilerimiz için dünyanın kapılarını PRBI ile açabileceğiz.” dedi.
Bir ağ ancak üyeleri kadar iyidir
PRBI Başkanı ve Florida’da bulunan Blue Water İletişim Ajansı’nın kurucusu Lynnette J. Werning de Pozitif PR’ın PRBI ağına katılmasından duydukları memnuniyeti dile getirerek şunları söyledi: “Herhangi bir ağ ancak üyeleri kadar iyidir. Uluslararası Butik PR Ajansları Ağı olarak uluslararası erişime sahip, birbirine sıkı sıkıya bağlı ve güçlü butik PR firmalarından oluşan küresel bir grubuz. Etkili PR çalışmaları, özel stratejiler ve bireysel ilgi gerektirir. İletişimde kullanılan teknikler ise sektörden sektöre ve kültürden kültüre önemli ölçüde farklılık gösterir.
Bu nedenle bizler bir program oluştururken, o ülkenin dinamiklerini ve müşterilerin hedeflerini özenli bir şekilde dikkate alarak başlar ve yaratıcı bir yol haritası planlarız. PRBI; daha küçük ama odaklanmış ajanslar ile daha hızlı ve daha etkin iletişim hizmeti verir. Üyelerimizin her biri, büyük ölçekli PR ajansları ile ilişkili maliyetler olmadan en üst düzeyde danışman hizmetini hem kendi ülkeleri hem de coğrafya ve kültürler arasındaki iş birliği doğrultusunda tüm dünyada sunmaktadır.”